Konferenzbeiträge und Publikationen

  1. Jonas A. Lache, Daniel Meißner (2022): How to STACKrate: The Development of an Intuitive Evaluation Tool. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17(23), pp. 7–14. DOI: 10.3991/ijet.v17i23.36527.
  2. Nadine da Costa Silva, Jonas A. Lache, Katrin Rolka (2022): Mathematiklernen individuell begleiten mit STACK – Feedback bei digitalen Aufgaben in heterogenen Lerngruppen. In N. Harsch, M. Jungwirth, M. Stein, Y. Noltensmeier, & N. Willenberg (Hrsg.), Diversität Digital Denken – The Wider View. Eine Tagung des Zentrums für Lehrerbildung der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster vom 08. Bis 10.09.2021 (S. 227–236). WTM-Verlag. DOI: 10.37626/GA9783959871785.0.21.
  3. Jonas A. Lache (2022): Digitale Lehr- und Lernmaterialien für Stochastik-Veranstaltungen an der Hochschule. Hanse-Kolloquium 2021.
  4. Jonas A. Lache (2021): Using interactive JSXGraphs in STACK tasks on probability theory and statistics. JSXGraph conference 2021.
  5. Jonas A. Lache, Katrin Rolka, Michael Kallweit, Herold Dehling, Daniel Meißner (2021): Open educational resources for engineering statistics. In H.-U. Heiß, H.-M. Järvinen, A. Mayer, A. Schulz, U. Schumann, A. Wipper (Hrsg.), Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting? (S. 995–1004).

Pressemitteilungen